جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
تعمیر رسیور

تعمیر گیرنده دیجیتال و رسیور

 

در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با تعمیر دستگاه رسیور و دیجیتال با شما عزیزان همراه باشیم.  گیرنده دیجیتال و رسیور از جمله وسیله هایی هستند که به منظور مشاهده شبکه‌های استانی و  خارجی زمانی که تلویزیون به تنهایی قادر به نمایش آنها نیست استفاده می‌شوند  که البته تلویزیون های جدید خود از تکنولوژی گیرنده دیجیتال برخوردارند و دیگر نیاز به خرید این دستگاه ندارید دستگاه‌های رسیور و دیجیتال زمانی که دچار مشکل می شوند شما حتما نیازمند یک تعمیرکار حرفه ای در زمینه تعمیر رسیور و دستگاه دیجیتال خود خواهید شد.

  انواع گیرنده های دیجیتال

  1. ایکس ویژن
  2. دنا
  3. مارشال
  4. فراسو

عمده تفاوت این دستگاه ها بیشتر در شکل ظاهریشان می باشد، علاوه بر انواع مدل های دیجیتال انواع رسیور ها نیز با اسامی دیگر وجود دارند که تعمیرات آنها نیز توسط مجموعه آیفون سازان پایتخت انجام میگیرد .

عمده خرابی دستگاه رسیور و دیجیتال

  1. ناتوانی در کانال یابی و اسکن کردن شبکه
  2. خاموش شدن دستگاه به طور ناگهانی
  3. بروز مشکل در برد اصلی
  4. خرابی آی سی یا دیود ها
  5. ناتوان بودن در ذخیره تنظیمات بعد از کانال یابی
  6. خرابی در قسمت تیونر مانند (خرابی تقویت کننده ها و یا عدم ولتاژ در تیونر)
  7. خرابی مدار قدرت

تعمیر دستگاه رسیور و دیجیتال

یک تعمیرکار حرفه ای در زمینه تعمیر دستگاه رسیور و دیجیتال ابتدا از دستگاه شما تست خواهد گرفت تا مطمئن شود که آیا دستگاه شما معیوب است یا مشکل از جای دیگری است که در صورت تایید مشکل رسیور از طرف تعمیرکار، قدم بعدی شناسایی قطعه معیوب می باشد که در این مرحله تعمیرکار متناسب با شرایط قطعه و دستگاه دیجیتال اقدام به تعویض یا تعمیر قطعه می نماید.

عمده خرابی دستگاه دیجیتال که توسط مشتریان برای تعمیر برده می‌شود عموماً مربوط به تعمیرات برد تغذیه، مدار پردازشگر و مشکل در خروجی های تصویر هستند که توسط تعمیرکار رفع عیب و تحویل مشتری داده میشود. هزینه تعمیرات گیرنده رسیور و دیجیتال

بستگی به میزان خرابی و زمانی است که تعمیرکار صرف تعمیر و یا تعویض قطعه می نماید.

گروه مهندسی آیفون سازان پایتخت فعال در زمینه نصب و تعمیرات آیفون تصویری ، تعمیر تابلوهای روان  و تعمیر تمامی قطعات الکترونیکی می باشد. شما عزیزان می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید و یا از طریق اینستاگرام ما را دنبال نمائید.

تعمیر ایفون تصویری

مطالب آموزشی

آنچه در این مقاله میخوانید :