جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
تعمیر آیفون تصویری اکو

تعمیر آیفون تصویری اکو

تعمیر آیفون تصویری اکو مبحث امروز مقاله آیفون سازان پایتخت می باشد، آیفون تصویری اکو بر خلاف بسیاری از برندهای آیفون تصویری از بردهای جدا از هم تشکیل شده است و تنها برد تغذیه این برند از آیفون تصویری مجزا از سایر بردها قرار دارد، لذا شما برای تعمیر آیفون تصویری اکو نیاز به تخصص بالایی دارید چون کوچکترین بی دقتی و کم دقتی و یا حتی اشتباهی به کل برد یکپارچه ما آسیب خواهند رساند.

 

هر آیفون تصویری تشکیل شده است از مانیتور ، پنل ، سیم کشی و ترانس ؛ برای اینکه یک آیفون تصویری بتواند به درستی عملکرد داشته باشد باید تمامی اجزاء فوق با هم در ارتباط بوده و به وظیفه خود عمل نمایند. مبحث امروز مقاله ما درباره بررسی قطعات تشکیل دهنده مانیتور آیفون تصویری اکو و نحوه تعمیر هر کدام از قطعات تشکیل دهنده مانیتور می باشد. اگر آیفون تصویری منزل شما معیوب شده است و شما اطمینان حاصل کرده اید که مشکل از پنل دم درب می باشد می توانید مقاله مربوط به تعمیر پنل آیفون تصویری را مشاهده نمائید.

اجزاء تشکیل دهنده مانیتور

  • برد تصویر
  • بورد صدا
  • برد تغذیه
  • کیبورد

برد تصویر

بردی حساس و بسیار مهم در مانیتورهای آیفون تصویری ، مهمترین و به عبارتی وظیفه اصلی این بورد انتقال تصویر مراجعه کننده به مانیتور داخل منزل می باشد، برای تعمیر تخصصی بورد تصویر می توانید مقاله مربوط به مقاله مربوط به تعمیر برد تصویر را مشاهده نمائید.

برد تغذیه

برد تغذیه قلب مانیتور آیفون تصویری شما است و معیوب شدن آن باعث مشکلاتی می شود ، از جمله مشکلاتی که می تواند تا حدود بسیار بالایی نشان دهنده مشکل بورد تغذیه مانیتور آیفون تصویری اکو باشد شامل موارد زیر است:

  1. خاموشی کامل مانیتور
  2. چشمک زدن چراغ جلوی مانیتور
  3. شنیدن صدای تق تق از مانیتور
  4. عدم باز شدن درب منزل
  5. نداشتن تصویر و یا پرش تصویر

برد صدا در تعمیر آیفون تصویری اکو

بردی با وظایف بسیار مهم که اگر معیوب شود مانیتور شما دچار مشکلاتی خواهد شد که از جمله مهمترین این مشکلات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  1. عدم دریافت صدا و یا بروز ضعف در صدا
  2. بروز مشکل در بورد تصویر
  3. عدم دریافت فرمان از کیبورد

 

برد کیبورد

بردی است که شاستی ها از آن فرمان می گیرند و اگر معیوب شود مطمئنا شما در استفاده از شاستی های موجود روی کیبورد دچار زحمت و مشکل خواهید شد ، لذا ابتدا باید با استفاده از مولتی متر بسنجید تا متوجه شوید که آیا مشکل از بورد کیبورد است و یا نه خود شاستی ها دچار مشکل شده اند، در صورتی که مشکل از شاستی ها باشد می توانید با هزینه کم اقدام به تعویض نمائید.

 

امیدواریم مطالب فوق در این مقاله بتواند راهنمای شما در شناخت قطعات مانیتور و تعمیر آیفون تصویری اکو شما باشد. گروه مهندسی آیفون سازان پایتخت مجموعه ای موفق در زمینه نصب و تعمیرات تخصصی تمامی برندهای آیفون تصویری مانند تعمیر آیفون تصویری کنوی ، کوماکس ، تکنما ، تابا ، الکتروپیک ، انواع تابلوهای روان و قطعات الکترونیکی می باشد ، شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و انجام تعمیرات به سایت آیفون سازان پایتخت و یا پیچ اینستاگرام ما مراجعه نمائید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تعمیر ایفون تصویری

مطالب آموزشی

آنچه در این مقاله میخوانید :