جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
تعمیر آیفون تصویری سوزوکی

تعمیر آیفون تصویری سوزوکی

در این مقاله قصد داریم به شرح و بررسی تعمیر آیفون تصویری سوزوکی بپردازیم آیفون های تصویری سوزوکی از نظر زیبایی ظاهری و عملکرد بسیار منحصر به فرد هستند به گونه ای که شاید بتوان از نظر زیبایی و تنوع گفت محصولات این برند قادرند نظر هر سلیقه ای از مخاطبان را به خود جلب نمایند، تولیدات محصولات این برند در ایران انجام می شود لذا می توان آن را یک محصول آیفون تصویری ایرانی دانست.

مانند هر آیفون تصویری که برای راه اندازی نیازمند قطعات و دستگاه‌هایی است آیفون تصویری سوزوکی نیز تشکیل شده است از مانیتور ، پنل و سیم کشی (کابل کشی) که مبحث مقاله امروز درباره تعمیر قطعات مانیتور آیفون تصویری سوزوکی می باشد محصولات آیفون تصویری سوزوکی از نظر تعمیرات بسیار شباهت با آیفونهای کوماکس ، سیماران ، کنوی و … دارند لذا هر فردی که تخصص در زمینه تعمیر آیفون تصویری داشته باشد به راحتی می تواند آیفون تصویری سوزوکی را تعمیر نماید.

شاید دوست داشته باشید بدانید: تعمیر تابلو روان

اجزاء مانیتور سوزوکی در تعمیر آیفون تصویری سوزوکی

  1. بورد تصویر
  2. برد تغذیه
  3. بورد صدا
  4. برد کیبورد

    تعمیر آیفون تصویری سوزوکی
    تعمیر آیفون تصویری سوزوکی

برد تصویر

همانطور که در تمامی مقالات مربوط به تعمیرات آیفون تصویری به آن اشاره نمودیم بورد تصویری از حساس ترین برد های داخل مانیتور می باشد و از قطعات تشکیل شده است که وظیفه انتقال تصویر مراجعه کننده را برعهده دارند ممکن است بسیاری از مواقع تصویر مانیتور برقرار نباشد در این شرایط چندین حدس و گمان ممکن است به سراغ شما بیاید که از آن جمله مهمترین این موارد می توان به این گزینه اشاره کرد:

که ممکن است مشکل از دوربین پنل و یا بورد پنل دم در باشد، حال که از کجا مطمئن شویم که آیا مشکل از مانیتور داخل است یا پنل  دم درب در؟ جواب به این سوال بسیار ساده است اگر شما در یک مجتمع زندگی میکنید از واحدهای دیگر پرس و جو کنید و اگر واحدهای دیگر مشکلی نداشته باشند می تواند تا حدود زیادی اطمینان حاصل کنید که مشکل از مانیتور منزل شما است  و در ادامه سوالی که ممکن است ذهنتان را درگیر خود می کند این است که آیا مشکل عدم تصویر مانیتور از بورد اصلی است یا برد تصویر؟ تشخیص را برعهده تعمیرکار تخصصی در زمینه تعمیرات آیفون تصویری سوزوکی بگذارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تعمیر و عملکرد بورد تصویر مقاله مربوط به تعمیر برد تصویر آیفون تصویری را مطالعه نمائید. در آن مقاله به طور کامل عملکرد قطعات برد تصویر شرح داده شده است.

برد تغذیه

پاور یا بورد تغذیه بردی ضروری و لازم برای راه‌اندازی هر دستگاه الکترونیکی است ولتاژ مورد نیاز برای راه اندازی آیفون تصویری سوزوکی ۱۴ ولت می باشد لذا برای راه اندازی باید شما از بورد تغذیه استفاده نمائید که بتواند این ولتاژ را تأمین نماید بورد تغذیه از قطعاتی تشکیل شده است که شامل خازن ، مقاومت ،سیم پیچ و دیود می باشد.

اگر مانیتور شما معیوب شده است اگر دارای علائم زیر باشد می توانید اطمینان حاصل کنید که مشکل از بورد تغذیه مانیتور شماست:

  1. پرش تصویر
  2. اختلال در صدا
  3. مانیتور کامل خاموش شود
  4. چشمک زدن چراغ روی مانیتور
  5. نداشتن زنگ یا نامفهوم بودن صدای زنگ
  6. شنیدن صدای تق تق از آیفون تصویری

بورد صدا

بود صدا بردیست با وظایف بسیار مهم از جمله :

  1. ایجاد و تقویت صدا
  2. وظیفه برق رسانی به بورد تصویر
  3. دریافت فرمان از کیبورد

بر همین اساس این برد را بورد اصلی مانیتور نیز  می نامند که از قطعاتی چون هوک، آی سی صدا ، مقاومت ،  پتانسیومتر، آی سی زنگ و خازن تشکیل شده است و هر کدام وظایفی را بر عهده دارند که می‌توان با مطالعه مقاله تعمیر برد صدا  از سایت آیفون سازان پایتخت نسبت به عملکرد هر کدام از این قطعات اطلاعات بیشتری کسب نمائید.

 

کیبورد در تعمیر آیفون تصویری سوزوکی

کیبورد به تنهایی خود خرابی چندانی ندارد و منظورمان برد کیبورد است که شاستی ها از آن فرمان می گیرند و برای تست صحت و یا معیوب بودن می توانید از مولتی متر استفاده نمائید و اگر شاسی های روی کیبورد معیوب شده باشند به راحتی می توانید با صرف هزینه کم اقدام به تعویض شاسی ها نمائید.

گروه مهندسی آیفون سازان پایتخت فعال در زمینه نصب و تعمیرات تمامی برندهای آیفون تصویری مانند تعمیر آیفون تصویری تکنما ، تابا ، سیماران ، کنوی ، اکو ، تعمیر آیفون تصویری سوزوکی و… ، قطعات الکترونیکی ، تابلو روان و… می باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید و یا به پیج اینستاگرام ما مراجعه نمائید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حمید
حمید
2 سال قبل

سلام وقت بخیر آیفون خونه ام سوزکی چندمدت از بیرون زنگ کسی بخواد زنگ بزنه بوق نمیخوره چندجاپرسیدم گفتن شاسی زنگ عوض کن اینجا پیدا نمیشه که ببینم مال شاسی هست یانه اگرمیتونین راهنمای کنی چکارمنم ممنون میشم یاشاسین برام ارسال کنین ممنون

سارا
سارا
2 سال قبل

سلام خیلی ممنونم بابت ارسال به موقع تعمیرکار برای تعمیر آیفون تصویری سوزوکی اداره ، خیلی خوشبرخورد بودن و کار تعمیرات آیفون تصویری رو سریع انجام دادن

نازیلا
نازیلا
3 سال قبل

سلام وقتتون بخیر، آیفون تصویری خونه ما از مدل آیفون تصویری سوزوکی هست،یه مدته تصویرش قط شده فقط واحد ما اینجوری شده برای تعمیر آیفون تصویری سوزوکی میتونید برامون تعمیرکار بفرستید؟ ممنون

تعمیر ایفون تصویری

مطالب آموزشی

آنچه در این مقاله میخوانید :