جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
تعمیر آیفون تصویری کنوی

تعمیر آیفون تصویری کنوی

تعمیر آیفون تصویری کنوی

تعمیر آیفون تصویری کنوی (KENWEI)

تعمیر آیفون تصویری کنوی (KENWEI) موضوع مقاله حاضر می باشد ، آیفون تصویری کنوی یک برند خارجی می باشد، لذا در بازار ایران هم می‌توان محصولات اصلی این برند و هم محصولات فیک مربوط به این برند را مشاهده کرد .

نصب و تعمیرات آیفون تصویری کنوی (KENWEI) بسیار شباهت به نصب و تعمیر آیفون تصویری سیماران ، کوماکس و سوزوکی دارد لذا شما اگر به تعمیر آیفون تصویری کوماکس  و سیماران تسلط کافی داشته باشید می توانید تعمیرات مربوط به آیفون تصویری کنوی (KENWEI) را به درستی و تسلط کامل انجام دهید.در این مقاله هدف ما بررسی اجزای تشکیل دهنده مانیتور آیفون تصویری کنوی می باشد.

اجزای تشکیل دهنده آیفون تصویری کنوی

  • مانیتور
  • ترانس
  • کابل
  • پنل

اجزای تشکیل دهنده مانیتور (KENWEI)

  • برد تغذیه
  • بورد تصویر
  • برد صدا
  • کیبورد

برد تغذیه در تعمیر آیفون تصویری کنوی (KENWEI)

اصلی ترین و مهمترین قسمت هر مانیتور آیفون تصویری بورد تغذیه است که اگر معیوب شود مطمئنا سیستم آیفون تصویری شما دچار اختلال خواهد شد و  از جمله مشکلاتی که می تواند تا حدود بسیار بالایی نشان دهنده مشکل بورد تغذیه مانیتور آیفون تصویری کنوی باشد شامل موارد زیر است:

  1. خاموشی کامل مانیتور
  2. چشمک زدن چراغ جلوی مانیتور
  3. شنیدن صدای تق تق از مانیتور
  4. عدم باز شدن درب منزل
  5. نداشتن تصویر و یا پرش تصویر

برد صدا آیفون تصویری کنوی (KENWEI)

بورد صدا  و به عبارتی همان بورد اصلی ؛ وظایف بسیاری بر عهده دارد که از جمله می توان به برق رسانی به برد تصویر اشاره کرد برای اینکه متوجه شوید مشکل مانیتور شما از بورد صدا است یا نه و عملکرد قطعات بورد صدا و همچنین با وظایف این بورد آشنا شوید  حتما مقاله تعمیر برد صدا را مطالعه نمائید.

تعمیر ایفون تصویری کنوی (KENWEI)

برد تصویر آیفون تصویری کنوی (KENWEI)

بردی حساس و به تبع مهم.  اگر در زمینه تعمیر آیفون تصویری کنوی تخصص کامل ندارید تحت هیچ شرایطی  دست به این بورد نزنید . اگر آیفون تصویری شما معیوب است و به اطمینان رسیدید که مشکل از پنل دم درب نیست، بلکه  از  مانیتور داخل منزلتان بخصوص برد تصویر مانیتور است حتماً با تعمیر کار متخصص در زمینه تعمیرات آیفون تصویری تماس بگیرید

برد کیبورد (KENWEI)

خود کیبورد چندان دچار خرابی نمی شود وقتی حرف از کیبورد به میان می آوریم منظورمان بورد کیبورد است که شاسی ها بر روی آن چیده شده اند در صورت معیوب بودن شاسی ها و به عبارتی برد کیبورد می توانید با هزینه کم اقدام تعمیر و تعویض نمائید.

مشکلات رایج آیفون تصویری کنوی (KENWEI)

  • نداشتن تصویر: این مشکل می‌تواند ناشی از خرابی دوربین، کابل‌ها، اتصالات یا صفحه نمایش باشد.
  • قطع شدن صدا: این مشکل می‌تواند ناشی از خرابی میکروفون، بلندگو، کابل‌ها یا اتصالات باشد.
  • باز نشدن درب: این مشکل می‌تواند ناشی از خرابی قفل درب، رله، یا برد اصلی باشد.
  • روشن نشدن: این مشکل می‌تواند ناشی از خرابی منبع تغذیه، برد اصلی یا اتصالات باشد.
  • مشکلات مربوط به کدینگ: این مشکل می‌تواند ناشی از خرابی برد اصلی، ماژول کدینگ یا صفحه کلید باشد.

تعمیرات آیفون تصویری کنوی (KENWEI)

تعمیر آیفون تصویری کنوی باید توسط یک تکنسین مجرب و متخصص انجام شود. تعمیرکار با بررسی دقیق دستگاه، مشکل را تشخیص داده و اقدام به تعمیر یا تعویض قطعات معیوب می‌کند.

نکاتی برای انتخاب تعمیرکار آیفون تصویری کنوی (KENWEI)

  • از یک تعمیرکار مجرب و متخصص که به برند کنوی آشنایی دارد، کمک بگیرید.
  • قبل از شروع کار، از تعمیرکار در مورد قیمت و ضمانت تعمیرات سوال کنید.
  • از تعمیرکار بخواهید که فاکتور ارائه دهد.

نمایندگی‌ تعمیرات آیفون تصویری کنوی (KENWEI)

شرکت کنوی دارای نمایندگی‌های مجاز در سراسر ایران است که خدمات تعمیرات آیفون تصویری را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت شرکت کنوی، لیست نمایندگی‌های مجاز را در شهر خود پیدا کنید.

تعمیر در منزل (KENWEI)

برخی از تعمیرکاران، خدمات تعمیر در منزل را ارائه می‌دهند. این می‌تواند برای شما convenient باشد، زیرا نیازی به حمل و نقل دستگاه ندارید.

هزینه تعمیرات ایفون تصویری کنوی (KENWEI)

هزینه تعمیرات آیفون تصویری کنوی به نوع مشکل و مدل دستگاه بستگی دارد. با این حال، به طور کلی، هزینه تعمیرات این نوع آیفون تصویری، معقولانه است.

گروه مهندسی آیفون سازان پایتخت با مجموعه ای جوان و توانا در زمینه نصب و تعمیرات انواع قطعات الکترونیکی مانند نصب پنل های کدینگ و نامبرینگ ، نصب و تعمیر تمامی برندهای آیفون تصویری مانند تعمیر آیفون تصویری الکتروپیک ، کوماکس ، سوزوکی ، تعمیر آیفون تصویری تکنما ، سیماران و… ، انواع مدل های تابلو روان و… آماده ارائه خدمات به هم وطنان عزیز می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس اینترنتی آیفون سازان پایتخت و یا به آدرس پیج اینستاگرام ما مراجعه نمائید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کامران
کامران
2 سال قبل

سلام وقتتون بخیر من یه آیفون تصویری از برند کنوی دارم ،الان از 4 واحد 2 واحد دچار مشکل صدا شدند برای تعمیر آیفون تصویری کنوی باید چیکار کنیم ؟ از کجا بدونیم مشکل از چیه ؟ شما می تونید کمک کنید؟

تعمیر ایفون تصویری

مطالب آموزشی

آنچه در این مقاله میخوانید :