جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
تعمیر اف اف

تعمیر اف اف

در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با تعمیر اف اف با شما عزیزان صحبت کنیم . تعمیر تخصصی آیفون تصویری از جمله مهارت هایی است که اگر یک تعمیر کار نتواند به آن مهارت دست پیدا کند مطمئناً موجب خرابی بیشتر و آسیب بیشتر به آیفون تصویری شما خواهد شد.

از آنجایی که اف اف یا همان آیفون تصویری دستگاهیست کاملاً الکترونیکی ، برخی مواقع ممکن است میزان آسیب و خرابی به حدی برسد که تعمیر نشود و یا تعمیر آیفون تصویری چندان دوامی نداشته باشد و دوباره اف اف معیوب شود ؛ لذا اولین قدم در تعمیر آیفون تصویری سپردن آن به دست تعمیر کار متخصص در تعمیر تخصصی تمامی برندهای آیفون تصویری می باشد.

 

امروزه انواع مدل های اف اف توسط شرکت های فعال در زمینه تولید آیفون تصویری تولید و به بازار عرضه می شوند که به قدری از تنوع در ظاهر فیزیکی و عملکرد برخوردارند که به راحتی هرکاربری با هر سلیقه ای می تواند اقدام به خرید آیفون تصویری مطابق با سلیقه خود نماید.

از جمله آیفون های تصویری که در بازار ایران توانسته‌اند نظر مخاطبان را جلب نمایند می توان به آیفون های تصویری سوزوکی ، کوماس ، تکنما ، تابا الکتروپیک و … اشاره کرد.  تعمیر تخصصی آیفون های تصویری با کمی تفاوت به هم شباهت دارند  مثلاً اگر کسی با تعمیر آیفون تصویری کوماکس آشنا باشد مطمئنا می تواند بسیاری از آیفون های تصویری را تعمیر نماید.

 

قطعات تشکیل دهنده  آیفون تصویری (تعمیرات اف اف)

  • مانیتور
  • پنل
  • کابل کشی

در بسیاری از مقالات سایت آیفون سازان پایتخت در رابطه با دستگاه مانیتور و پنل صحبت کرده‌ایم که اگر شما قصد دارید بیشتر در رابطه با قطعات تشکیل دهنده هر آیفون تصویری آشنا شوید می توانید مقاله مربوط به تعمیر آیفون تصویری اکو را مطالعه نمایید.

تعمیر مانیتور اکثر آیفون های تصویری به هم شباهت دارد ، اما با این حال برخی از مدل های آیفون تصویری ممکن است به علت انحصاری بودن قطعاتشان ، از نظر تعمیر کمی با هم تفاوت داشته باشند ، برای مثال می توان به آیفون های تصویری تکنما و تابا اشاره کرد .

تعمیر آیفون تصویری تکنما

تعمیر آیفون تصویری تکنما به دلیل یکپارچه بودن برد کار کمی دشواری است ، لذا اگر آیفون تصویری شما از مدل تکنما است و معیوب شده ، سعی نمائید حدالامکان خود اقدام به تعمیر ننمائید و آیفون خود را به تعمیرکار حرفه ای و متخصص در زمینه تعمیر آیفون تصویری بسپارید. به علاوه پنل آیفون تصویری تکنما نیز دارای بردی بسیار متفاوت تر از سایر آیفون های تصویری است .

تعمیر اف اف کوماکس

تعمیر آیفون تصویری کوماکس بسیار سهل و آسان تر از آیفون های انحصاری مانند تابا و تکنما می باشد ، لذا اگر کسی تعمیر آیفون تصویری کوماکس را بلد باشد به راحتی می تواند اقدام به تعمیر بسیاری از مدل های آیفون تصویری نماید. اکثر خرابی آیفون های تصویری کوماکس بیشتر مربوط به برد تغذیه می باشد. نکته ای که بسیار مهم است درباره آیفون های کوماکس این مساله  است که آیفون های کوماکس محصول کشور کره هستند در حالی که نمونه چینی آیفون های این برند با نام برند کامکث بوده که از قیمت کمتری نسبت به نمونه کره ای برخوردار است.

تعمیر آیفون تصویری تابا

آیفون های تصویری مدل تابا نیز همانند برند تکنما انحصاری می باشد و برای اینکه بتوانید تعمیرات مربوط به مانیتور و پنل آیفون تصویری تابا را با ظرافت و دقت انجام دهید باید متخصص در زمینه تعمیرات آیفون تصویری باشید.

تعمیر آلدو

تعمیر آیفون تصویری آلدو و کنوی

این دو برند از جمله برندهای متفرقه در ایران به شمار می روند ، البته توجه به این نکته بسیار ضروری است که اگر اصل و به عبارتی اگر این دو برند را از نمایندگی های معتبر خریداری نمائید کمتر دچار مشکل خواهید شدو از نظر شکل ظاهری جزء برندهای شکیل می باشند.

 

تعمیر آیفون تصویری سیماران

آیفون تصویری سیماران و سوزوکی را می توان از نظر تنوع در شکل ظاهری و کارکرد جزء آیفون های متنوع دانست که مدل های متنوعی را شرکت سیماران از محصولات خود تولید و به بازار عرضه کرده است ، برای تعمیر آیفون های تصویری سیماران باید در تعمیر برد های smd تخصص کافی داشته باشید چون اکثر قطعات به صورت smd  می باشند. تخصص در تعمیر برد تصویر آیفون سیماران از جمله ضروریاتی است که هر تعمیر کار باید به آن آشنا باشد. در تصویر فوق نمونه ای از برد تصویر آیفون تصویری را مشاهده می کنید.

تعمیر آیفون تصویری سوزوکی

همانطور که در قسمت تعمیر آیفون تصویری سیماران نیز ذکر شد این رند از تنوع در محصولات برخوردار است و اگر متخصص در تعمیر آیفون های کوماکس و سیماران باشید به راحتی می توانید اقدام به تعمیر آیفون های تصویری سوزوکی نمائید.

تعمیر اف اف تصویری الکتروپیک

آیفون های تصویری الکتروپیک از جمله دیگر برندهای قدیمی و با کیفیت ایرانی است که می توان گفت گزینه بسیار خوبی برای مناطقی با اقلیم مربوط مانند شمال ایران است . اگر می خواهید به تعمیرکاری حرفه ای در زمینه تعمیرات تخصصی آیفون تصویری برسید حتما باید در تعمیر سه برند آیفون تصویری تکنما ، الکتروپیک و تابا متخصص باشید.

تعمیر آیفون تصویری نماوا

برندی است ایرانی با محصولات جدید و تقریبا مشابه با تکنما ، این برند جزء برندهای جدید ایرانی است که می توانید محصولات و نحوه کارکرد این برند را از سایت نماوا مطالعه نمائید ، همانطور که گفته است تعمیرات آیفون تصویری کاری است تخصصی که حتما باید دوره های مربوط به آن به صورت تئوری و عملی گذرانده شود. گروه مهندسی آیفون سازان پایتخت به منظور جذب نیرو متخصص و همچین تربیت نیرو دوره های آموزش تخصصی آیفون تصویری را برگزار می نماید برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله دوره آموزشی مراجعه نمائید.

 

تعمیر پنل آیفون تصویری

در باره تعمیر پنل آیفون تصویری مقالات بسیاری انشار داده شده است که می توانید تعمیر پنل آیفون تصویری را از سایت آیفون سازان پایتخت نیز مشاهده نمائید . همانطور که آیفون های تصویری در زمینه تعمیرات شباهت هایی به هم دیگر دارند این مساله در پنل ها نیز صدق می نماید . پنل ها به دو دسته نامبرینگ و کدینگ تقسیم می شوند که اگر تعمیرکار باشید قطعا می دانید که از نظر تعمیرات چندان باهم تفاوتی ندارند و در بین پنل ها نیز تعمیر برد پنل تکنما کمی از بقیه پنل ها متفاوت می باشد که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برد پنل یا همان ماژول M تکنما مقاله مربوط را با همین عنوان در سایت آیفون سازان پایتخت سرچ نمائید و یا از طرق لینک به مقاله مربوطه مراجعه کنید.

گروه مهندسی آیفون سازان پایتخت فعال در زمینه نصب و تعمیرات تخصصی تمامی برندهای آیفون تصویری در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهران می باشد این مجموعه مهندسی تعمیر تخصصی آیفون تصویری تکنما ، الکتروپیک ، کوماکس ، سوزوکی ، سیماران و … آیفون های تصویری را با مناسب ترین قیمت توسط متخصصین الکترونیک و آیفون کار خود برای شما مشتریان عزیز انجام می دهد.

شما عزیزان می توانید به منظور نصب و تعمیر آیفون تصویری منزل اداره و … از طریق سایت آیفون سازان پایتخت با همکاران ما در تماس باشید . همچنین می توانید برای مشاهده آموزش های بیشتر و تخصصی تر در زمینه تعمیر آیفون تصویری یا تعمیر اف اف به پیج اینستاگرام ما مراجعه نمایید

5 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صبوری
صبوری
2 سال قبل

سلام خسته نباشید آیا دوره های اموزشی تعمیر اف اف برای تمامی برندهای ایفون تصویری برگزار میکنید؟ میخوام در دوره تعمیرات ایفون تصویری شرکت کنم

کیانوش
کیانوش
2 سال قبل

سلام ممنونم بابت مقاله تعمیر اف اف ، من یه خونه سه طبقه دارم و ساکن شهرستانم الان یه یکی از واحدها دچار خش خش در صدا شده لطفا بفرمائید اگر برای تعمیر آیفون تصویری بخوام مانیتور تابا رو ارسال کنم امکان تعمیر هست؟

تعمیر ایفون تصویری

مطالب آموزشی

آنچه در این مقاله میخوانید :