جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
نصب پنل کدینگ آیفون تصویری سوزوکی و سیماران

نصب پنل کدینگ آیفون تصویری سوزوکی و سیماران

در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با نصب پنل کدینگ آیفون تصویری سوزوکی با شما عزیزان صحبت کنیم. شما همراهان همیشگی سایت‌ آیفون سازان پایتخت می توانید نحوه نصب پنل کدینگ تابا را از مقاله مربوط به آیفون تصویری تابا مشاهده نمائید.

آیفون های تصویری سوزوکی از مدل‌های بسیاری برخوردارند که این تنوع در تولید موجب رضایت بیشتر مشتریان آیفون‌تصویری شده است، به گونه‌ای که هر طیف از سلیقه ای می توانند از آیفون های تصویری این برند معروف استفاده نمایند.

شاید دوست داشته باشید : تعمیر آیفون تصویری سوزوکی

در کنار مانیتورهای شکیل و متنوع ، پنل های آیفون تصویری سوزوکی در دو نوع نامبرینگ و کدینگ به بازار عرضه شده اند که هر کدام دارای محاسنی هستند و شما می توانید متناسب با نیاز خود اقدام به خرید نمائید.

پنل های کدینگ تولید شده توسط شرکت سوزوکی تعمیرکاران را از زحمت ناشی از نصب سویچر های قدیمی ۴ تایی

راحت کرده و به جای آن از دو مدل دکودر با خروجی های 20 و 40 تایی استفاده می شود.

طریقه نصب پنل کدینگ سوزوکی

  • ابتدا به شماره های پشت مانیتور و پنل خود توجه کنید، شما اعداد به ترتیب ۱ ، ۲ ، ۳ و ۴ را مشاهده خواهید کرد.
  • سیم ها متناسب با شماره عدد به تمامی واحدها به صورت موازی وصل خواهد شد.
  • به این صورت که ابتدا سیم ها ابتدا مطابق با شماره درج شده در پشت پنل کدینگ وارد سوئیچر معمولی ۴ و ۵ می‌شود
  • در ادامه از داخل این سوئیچر معمولی مطابق با شماره ها به مانیتور وصل میشود.
  • بعد از وصل کردن سیم ها به ترتیب، حالا سیم زنگ واحد از سوئیچر به دیکودر وصل خواهد شد.
نکته! طریقه نصب پنل سیماران و سوزوکی تقریبا به یک شکل می باشد ، اگر شما طریقه نصب پنل کدینگ سوزوکی را به طور کامل فرا بگیرید، به راحتی خواهید توانست پنل سیماران را نیز نصب نمائید.

دیکودر

وسیله ای است که مشخص می کند هر شاستی در پنل مربوط به کدام واحد می باشد، همراهان عزیز می‌توانید طریقه‌ نصب و کددهی دیکودر را از طریق مقاله مربوط به همین موضوع مطالعه نمائید.

نصب برق در پنل کدینگ آیفون تصویری سوزوکی

برای راه اندازی پنل کدینگ سوزوکی نیاز به ترانس ۱۲ ولت مستقیم و ۱۲ ولت متناوب است.  موقع برقراری برق پنل یک پورت تکی با علامت (-) را  در پشت پنل مشاهده خواهید کرد که باید توسط سیم به پورت منفی ۱۲ ولت مستقیم به طور مشترک به دیکودر وصل شود.

گروه مهندسی آیفون سازان پایتخت با مجموعه ای جوان و توانا در زمینه نصب و تعمیرات انواع قطعات الکترونیکی مانند نصب پنل های کدینگ و نامبرینگ ، نصب و تعمیر تمامی برندهای آیفون تصویری مانند تعمیر آیفون تصویری الکتروپیک ، کوماکس ، سوزوکی ، تعمیر آیفون تصویری تکنما ، سیماران و… ، انواع مدل های تابلو روان و… آماده ارائه خدمات به هم وطنان عزیز می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس اینترنتی آیفون سازان پایتخت و یا به آدرس پیج اینستاگرام ما مراجعه نمائید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تعمیر ایفون تصویری

مطالب آموزشی

آنچه در این مقاله میخوانید :