جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
نصب پنل کدینگ آیفون تصویری کوماکس

نصب پنل کدینگ آیفون تصویری کوماکس

نصب پنل کدینگ کوماکس موضوع مقاله حاضر می باشد ، پنل ها در مدل‌های نامبرینگ و کدینگ در بازار عرضه می‌شوند و کاربران آیفون های تصویری برحسب نیاز خود اقدام به خرید پنل مناسب می نماید. آیفون های تصویری کوماکس جزء اولین و محبوب ترین برند های آیفون تصویری می باشد که در مدل های مختلف تولید و عرضه می شوند با ما همراه باشید تا با انواع طریقه نصب مدل های پنل کدینگ کوماکس آشنا شوید.

نکات کلیدی در نصب پنل کدینگ کوماکس

  • حتماً باید ترانس از ولتاژ ۱۵ ولت متناوب تشکیل شده باشد، زیرا اگر متناوب نباشد هم پنل و هم ترانس آسیب خواهند دید. و یا می توانید از ترانس 15 ولت دوکاناله که قابلیت ولتاژ DC , AC را دارا می باشد، استفاده نمائید.
  • تغذیه دیکودر ها ولتاژ ۱۵  DC ولت می باشد.
  • برای راه اندازی سیم زنگ نیاز به دیکودر خواهید داشت به ازای هر سه عدد دیکودر نیاز به یک ترانس خواهید داشت.
  • برای کد دهی به دیکودرها  باید از قانون باینری استفاده نمایید .
  • سعی نمایید از کابل مسی فویلدار برای ورودی پنل کدینگ استفاده نمایید
  • حتماً موقع قرار دادن ترانس در مدار از فیوز استفاده نمایید.
  • نکته آخر حتماً سعی کنید سیم های مانیتور و پنل را لحیم کاری و به منظور عایق کاری از ترموفیت استفاده نمایید.

آیفون تصویری کدینگ کوماکس مدل Gate viwe

در این مدل از آیفون های کوماکس طریقه کددهی از طریق پنل و برخی مواقع از طریق واحد می باشد، به این صورت که ابتدا باید وارد برنامه پنل شوید و برای هر واحد شماره مورد نظر را  تعریف نمائید نکته بسیار مهم در رابطه با این سری از آیفون‌های کوماکس این مطلب است که شما برای راه اندازی این مدل ها نیاز به توزیع کننده یا همان دیکودر خواهید داشت.

شاید دوست داشته باشید : نصب آیفون تصویری کوماکس

نصب آیفون تصویری کوماکس مدل Modum

در این سری از آیفون های تصویری کوماکس نیازمند دیکودر می باشید که با استفاده از سوئیچ های هک شده بر روی cmd-404cfu و cmd-404fu مي باشد. به ازای هر ۴ واحد نیاز به یک دیکودر ( توزیع‌کننده ) خواهید داشت.

نصب سایر مدلهای پنل کدینگ کوماکس

نصب پنل های کدینگغیر از مدل های فوق  ؛ در تمامی مدل ها  مانند DRC , GUM , RF و… به این صورت است که علاوه بر ترکیب پسورد جهت ساختمان باید برای هر واحد نیز یک پسورد اختصاصی طبیعی شود برای جلوگیری از طولانی شدن مقاله نحوه سیم کشی در پنل های کدینگ را میتوانید با مطالعه مقاله نصب پنل کدینگ سوزوکی به طور کامل متوجه شوید.

گروه مهندسی آیفون سازان پایتخت با مجموعه ای جوان و توانا در زمینه نصب و تعمیرات انواع قطعات الکترونیکی مانند نصب پنل های کدینگ و نامبرینگ ، نصب و تعمیر تمامی برندهای آیفون تصویری مانند تعمیر آیفون تصویری الکتروپیک ، کوماکس ، سوزوکی ، تعمیر آیفون تصویری تکنما ، سیماران و… ، انواع مدل های تابلو روان و… آماده ارائه خدمات به هم وطنان عزیز می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس اینترنتی آیفون سازان پایتخت و یا به آدرس پیج اینستاگرام ما مراجعه نمائید.

[elfsight_click_to_call id=”4″]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
12 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صالح
صالح
3 سال قبل

مجتمع ما 70واحده بنظرتون آیفون تصویری کدینگ کوماکس گزینه خوبیه برای نصب؟

نیما محمدنیا
نیما محمدنیا
3 سال قبل

سلام وقتتون بخیر پنل کینگ آیفون تصویری ما مدلش کوماکس هست، الان هیچ کدوم از واحدها صدای زنگ ندارند، تعمیر پنل کدینگ ایفون تصویری کوماکس چقدر هزینش میشه؟ بنظر شما تعمیرش کنیم بهتره یا تعویضش کنیم؟

ناهید منصوری زاده
ناهید منصوری زاده
پاسخ به  نیما محمدنیا
2 سال قبل

سلام و تشکر بابت نیروهای متخصص و مودب مجموعه ایفون سازان پایتخت، برای ما نصبرپنل کدینگ کوماکس رو انجام دادند، بسیار راضی بودیم، ممنونم

داور
داور
3 سال قبل

سلام پنل کدینگ ایفون تصویری کوماکس ما معبوب شده، چقدر هزینه تعمیرش میشه؟

حسن ملکی
حسن ملکی
3 سال قبل

سلام یه آیفون تصویری کدینگ کوماکس داریم خراب شده میتونیم بجاش پنل کدینگ آیفون تصویری سیماران نصب کنیم؟

sadra
sadra
3 سال قبل

سلام احسنت به سایت خوبتون خیلی کامل و عالی توضیح دادین نصب پنل کدینگ ایفون تصویری کوماکس رو، اقا ما میخواییم یه پنل کدینگ کوماکس نصب کنیم، چقدر زمان میبره تا نفر بفرستین؟

تعمیر ایفون تصویری

مطالب آموزشی

آنچه در این مقاله میخوانید :