جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
نصب پنل کدینگ آیفون تصویری تکنما

نصب پنل کدینگ آیفون تصویری تکنما

در این مقاله قصد داریم در رابطه با نصب پنل کدینگ آیفون تصویری تکنما صحبت کنیم. امروزه برای واحد های با تعداد طبقات بالا از پنل های کدینگ استفاده میشود. برخلاف پنل های نامبرینگ که از یک صفحه کلید برخوردارند، پنل های کدینگ مانند صفحه کلید تلفن همراه بوده و برای واحد های بالا کاملا مناسب است و دیگر نیازی به اضافه کردن شاستی برای زنگ نیست. مهمترین نکته ای که در نصب پنل های کدینگ باید به آن اشاره کرد، دکودر است.

شاید دوست داشته باشید : تعمیر آیفون تصویری

 

نقش دکودر در نصب پنل کدینگ

دکودر وسیله ایست ک مشخص میکند ک هر شاستی در پنل کدینگ آیفون تصویری، مربوط به کدام واحد میباشید که برای مشخص کردن این واحد ها نیاز به کددهی دارد  که می توانید طریقه کد دهی دکودر ها را از مقاله دیکوردر و کدهی دیکودر مطالعه نمائید.

امروزه از پنل های کدینگ به منظور زیبایی ، کم هزینه تر بودن نسبت به پنل های نانبرینگ و داشتن صرفه اقتصادی از نظر سیم کشی استفاده میشود. پنلهای کدینک در برندهای متنوعی از جمله سوزوگی ، سامسونگ ،تابا ، کوماکس و سیماران در بازار عرضه میشنود.

نکته! پنل کدینگ تکنما نیاز به دکودر ندارد.

شاید دوست داشته باشید بدانید: نحوه تعمیر آیفون تصویری تکنما

 

نصب پنل کدینگ تکنما

پنل‌های کدینگ در حال حاضر در دو نوع بدون کارت و کارتی در بازار عرضه می‌شوند وظیفه پنل کدینگ را می‌توان در کد دهی به دکودرها و به تبع آن ارتباط با واحد ها دانست. برای راه اندازی پنل کدینگ از مدل های آیفون تصویری تکنما شما نیازی به دکودر نخواهید داشت و برای کددهی فقط باید هنگام نصب مانیتور و اتصال آن به برق شهری شماره واحدها و نگهبانی را برایش تعریف نمائید تنها نکته ضروری که در موقع نصب پنل کدینگ تکنما باید مورد توجه قرار دهید این مسئله است که متناسب با نوع سیم کشی نیاز به تقسیم کننده تصویر خواهید داشت.

گروه مهندسی آیفون سازان پایتخت با مجموعه ای جوان و توانا در زمینه نصب و تعمیرات انواع قطعات الکترونیکی مانند نصب پنل های کدینگ و نامبرینگ ، نصب و تعمیر تمامی برندهای آیفون تصویری مانند تعمیر آیفون تصویری الکتروپیک ، کوماکس ، سوزوکی ، تعمیر آیفون تصویری تکنما ، سیماران و… ، انواع مدل های تابلو روان و… آماده ارائه خدمات به هم وطنان عزیز می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس اینترنتی آیفون سازان پایتخت و یا به آدرس پیج اینستاگرام ما مراجعه نمائید.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تعمیر ایفون تصویری

مطالب آموزشی

آنچه در این مقاله میخوانید :