جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
تعمیر آیفون تصویری

تعمیر آیفون تصویری

گروه مهندسی تعمیرات وی آی پی فعال در زمینه نصب و تعمیر تمامی برند های آیفون تصویری از جمله کوماکس ،سیماران، تکنما، سوزوکی، تابا ، الکتروپیک ،آلدو و… مي باشد. اگر منزل شما تک واحدی است و آیفون تصویری منزلتان از نظر صدا، تصویر، باز کردن درب و… دچار مشکل است مطمئناً اولین سوالی که با آن رو به رو خواهید شد این است که مشکل از مانیتور داخل منزل است یا پنل دم در و یا سیم کشی؟

تعمیر قطعات الکترونیکی
تعمیر قطعات الکترونیکی و آیفون تصویری

فهمیدن مشکل آیفون در تک واحدی و مجتمع

بهترین روش برای فهمیدن مشکل این است که از یک تعمیرکار کمک بخواهید تا به منزل شما آمده مانیتور و پنل دم درب را تست کند. اما اگر قصد دارید خودتان کار تست را انجام دهید و به دنبال آن دستگاه معیوب را برای تعمیر ببرید میتوانید از مانیتوری سالم به عنوان تست استفاده کنید و آن را به جای مانیتور خود قرار دهید اگر مشاهده کردید مشکلاتی که قبلاً آیفون‌ تصویری منزلتان داشت برطرف شده است پس نتیجه میگیریم مشکل از مانیتور است اما اگر دیدید با تعویض مانیتور همچنان مشکل پابرجاست می توان نتیجه گرفت که مشکل از پنل دم در یا سیم کشی منزلتان است.

اما اگر شما در یک مجتمع زندگی می کنید و آیفون تصویری شما دچار مشکل شد بهترین و ساده ترین راه پرس و جو از واحدهای دیگر است تا متوجه شوید آیا آیفون تصویری واحدهای دیگر نیز همانند آیفون منزل شما دچار مشکل هست یا نه؟ اگر جواب آنها بله بود نتیجه بیانگر این مسئله است که مشکل از پنل دم درب است اما اگر واحد های کناری بگویند آیفون تصویری منزل آنها مشکلی ندارد، باید مانیتور داخل منزل خود را برای تعمیرات پیش تعمیرکار آیفون تصویری ببرید.

تعمیر آیفون تصویری

آیفون های تصویری از نظر تعمیرات با هم کمی متفاوت اند مخصوصاً تعمیر آیفون تصویری تکنما بسیار متفاوت ازتعمیر بسیاری از برندهای آیفون تصویری می باشد لذا سعی کنید از تعمیرکار حرفه ای به منظور تعمیرات آیفون تصویری تکنما خود کمک بگیرید. برخی از مشکلات در آیفون های تصویری بسیار رایج است که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خاموش شدن مانیتور: برد تغذیه ابتدا باید چک شود.
  • چشمک زدن چراغ روی مانیتور (مخصوصا در مانیتورهای کوماکس): برد تغذیه باید چک شود.
  • مشکل در تصویر مانیتور یک واحد :برد تصویر و برد اصلی باید چک شود.
  • مشکل صدا در مانیتور یک واحد: برد اصلی و دسته گوشی باید چک شود.
  • مشکل باز نشدن درب توسط مانیتور یک واحد: گوشی مانیتور باید چک شود.

 

گروه مهندسی آیفون سازان پایتخت فعال در زمینه نصب و تعمیرات تمامی برندهای آیفون تصویری ، قطعات الکترونیکی ، تابلو روان و… می باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید و یا به پیج اینستاگرام ما مراجعه نمائید.

تعمیر ایفون تصویری

مطالب آموزشی

آنچه در این مقاله میخوانید :